Είναι εντυπωσιακός ο φόβος των επιχειρήσεων φιλοξενίας για τις πλατφόρμες κρατήσεων.
Ο φόβος πηγάζει από την άγνοια:
- “Εγώ δεν ξέρω, η booking το έβαλε”
- “Δε μπορώ να βρω έναν υπάλληλο της airbnb στο τηλέφωνο να ρωτήσω κάτι”
- “Τι τιμή να βάλω;”
- “Τι πολιτική να βάλω;”
- ” Πώς θα χρεώσω τον πελάτη;”
- “Να βάλω χαμηλή τιμή να πάρω κρατήσεις;”
- “Πώς αλλάζω την περιγραφή που έβαλε η booking για το ξενοδοχείο μου;”
ΠΡΙΝ όμως μάθουμε να χειριζόμαστε τις πλατφόρμες πρέπει να έχουμε αποφασίσει τι θα καταχωρήσουμε ΜΕΣΑ σ’ αυτές.
Πρέπει να αποφασίσουμε την τιμολογιακή μας πολιτική, ΤΙ πουλάμε και ΠΟΣΟ.
Η Τιμολογιακή Πολιτική είναι το Α & Ω μιας επιχείρησης Φιλοξενίας αφού σε όλη αυτή τη διαδικασία στηρίζονται τα έσοδα και οι πωλήσεις της επιχείρησης.
Και εδώ, εκτός της άγνοιας των μηχανών κρατήσεων, έρχεται να προστεθεί η άγνοια της αγοράς, των εξόδων και άλλων σημαντικότατων παραγόντων.
Το σεμινάριο περιλαμβάνει 16 ώρες συναντήσεων με το παρακάτω εκπαιδευτικό και βιωματικό περιεχόμενο:
- Τιμολογιακή πολιτική (τι, πόσο, πότε, πώς, γιατί)
- Παρουσίαση της Booking.com, βήμα βήμα
- Παρουσίαση της Airbnb, βήμα βήμα
- Πρακτική εφαρμογή στις καταχωρήσεις της δικής σας επιχείρησης
Τι θα κερδίσω από το σεμινάριο;
- Θα μάθω πώς να σχεδιάσω την τιμολογιακή πολιτική των υπηρεσιών μου
- Θα μάθω να χειρίζομαι την καταχώρησή μου στην πλατφόρμα της booking.com & της Airbnb, χωρίς φόβο και πάθος
- Θα δημιουργήσω συνθήκες για μεγαλύτερο κέρδος
- Θα εξελίξω την επιχείρησή μου
* Όλες οι θεματικές ενότητες μπορούν να αναπτυχθούν είτε σε ομαδικά σεμινάρια είτε σε ατομικές συνεδρίες, δια ζώσης ή online.
Αν δε ξέρεις το αλφάβητο, πώς θα αρχίζεις να διαβάζεις και να γράφεις;