Booking.com – Airbnb – Τιμολογιακή Πολιτική: Βασική εκπαίδευση

16 Ιανουαρίου, 2023

Είναι εντυπωσιακός ο φόβος των επιχειρήσεων φιλοξενίας για τις πλατφόρμες κρατήσεων.

Ο φόβος πηγάζει από την άγνοια:
📍 “Εγώ δεν ξέρω, η Booking το έβαλε”
📍 “Δε μπορώ να βρω έναν υπάλληλο της Airbnb στο τηλέφωνο να ρωτήσω κάτι”
📍 “Τι τιμή να βάλω;”
📍 “Τι πολιτική να βάλω;”
📍 ” Πώς θα χρεώσω τον πελάτη;”
📍 “Να βάλω χαμηλή τιμή να πάρω κρατήσεις;”
📍 “Πώς αλλάζω την περιγραφή που έβαλε η Booking για το ξενοδοχείο μου;”

ΠΡΙΝ όμως μάθουμε να χειριζόμαστε τις πλατφόρμες πρέπει να έχουμε αποφασίσει τι θα καταχωρήσουμε ΜΕΣΑ σ’ αυτές.
Πρέπει να αποφασίσουμε την τιμολογιακή μας πολιτική, ΤΙ πουλάμε και ΠΟΣΟ.
Η Τιμολογιακή Πολιτική είναι το Α & Ω μιας επιχείρησης Φιλοξενίας αφού σε όλη αυτή τη διαδικασία στηρίζονται τα έσοδα και οι πωλήσεις της επιχείρησης.

Και εδώ, εκτός της άγνοιας των μηχανών κρατήσεων, έρχεται να προστεθεί η άγνοια της αγοράς, των εξόδων και άλλων σημαντικότατων παραγόντων.

Τι περιλαμβάνει το σεμινάριο;
⛔️Τιμολογιακή πολιτική (τι, πόσο, πότε, πώς, γιατί)
⛔️Παρουσίαση της Booking.com, βήμα βήμα
⛔️Παρουσίαση της Airbnb, βήμα βήμα

Συνεργάτης και σύμβουλος, ο Άρης Ξυπολιτόπουλος, θα “διακόψει” με το μοναδικό του τρόπο τη ροή του σεμιναρίου για να μας θυμίσει σε μια σύντομη αλλά πολύτιμη παρέμβαση πως “Η επιχειρηματικότητα και η ευκαιρία δεν βρίσκονται ποτέ στα νούμερα. Βρίσκονται στην παρατήρηση και κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και της αξίας του πελάτη”.

Τι θα κερδίσω από το σεμινάριο;
✅ Θα μάθω πώς να σχεδιάσω την τιμολογιακή πολιτική των υπηρεσιών μου
✅ Θα μάθω να χειρίζομαι την καταχώρησή μου στην πλατφόρμα της Booking.com & της Airbnb, χωρίς φόβο και πάθος.
✅ Θα δημιουργήσω συνθήκες για μεγαλύτερο κέρδος.
✅ Θα εξελίξω την επιχείρησή μου

Δήλωσε συμμετοχή πατώντας ΕΔΩ

Αν δε ξέρεις το αλφάβητο, πώς θα αρχίζεις να διαβάζεις και να γράφεις;

Ποια είναι η εισηγήτρια;
Η Αγγελική Βογδάνου, ακολουθεί το πάθος της τα τελευταία 10 χρόνια δουλεύοντας στον Τουρισμό και κάθε μέρα είναι ακόμη πιο σίγουρη πως δεν πρόκειται απλά για μια δουλειά, αλλά για ένα δώρο στους επισκέπτες: αναμνήσεις και συναισθήματα.
Ως πιστοποιημένη Μέντορας Έγκαιρης Προειδοποίησης ΜΜΕ και με εργασιακή εμπειρία σε όλους τους τομείς του Τουρισμού (φιλοξενία, εστίαση, δραστηριότητες), ασχολείται με το Mentoring, την Συμβουλευτική – Στρατηγική και την Οργάνωση της Εσωτερικής Λειτουργίας Μικρών & Μεσαίων επιχειρήσεων Φιλοξενίας, βοηθώντας τους επαγγελματίες να βάλουν νέους στόχους, να οργανώσουν και συντονίσουν την εσωτερική λειτουργία της επιχείρησης, να διαχειριστούν αποδοτικά το προσωπικό και τις κρίσιμες καταστάσεις που προκύπτουν καθημερινά, να σχεδιάσουν και υλοποιήσουν μαζί τη Νέα Μορφή της επιχείρησης.

Παράλληλα, έχοντας συνεχώς ως moto της ότι «Το μικρό – μεγάλο μυστικό στην επιτυχημένη επιχείρηση είναι πάντα ο Άνθρωπος» και παρακολουθώντας τις εξελίξεις του Επιχειρείν, ακολούθησε τις νέες τάσεις των coworking spaces, του remote working & του digital nomadism. Έτσι, τα τελευταία 2 χρόνια, ως συνιδιοκτήτρια του «Open Office Volos», του 1ο Coworking Space που λειτουργεί στην πόλη του Βόλου, στοχεύει στο να συστήσει τις καινούργιες αυτές έννοιες στον επιχειρηματικό κόσμο και να δημιουργήσει την πρώτη Συνεργατική Κοινότητα στην περιοχή της Μαγνησίας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ημερομηνία: Δευτέρα 13/2 & Τετάρτη 15/2 & Παρασκευή 17/2
Ώρα έναρξης: 10.00π.μ
Διάρκεια: 12 ώρες (3 4ωρα)
Τοποθεσία: Open Office Volos (Κ.Καρτάλη 64-68, Βόλος)
Κόστος συμμετοχής: 150,00€
Παρακολούθηση δια ζώσης & online
Πληροφορίες – Συμμετοχές:

Δήλωσε Συμμετοχή ΕΔΩ

ΠΑΝΩ